Gbg

Globen horse show var kanon, och litet trist att syster åkte hem i söndags. Men vi hade det riktigt trevligt och jag håller nu på att vimsa runt och packa eftersom ikväll ska jag o Kakan träffas i Gbg och var adär fram till söndag :)

Har dessutom fått ett beroende som många andra: Twilight böckerna! Jag kan verkligen inte sluta läsa, började i tisdags med första boken och har nu precis läst ut den tredje. Tur för Kakan att jag inte köpt den sista ännu, annars hade jag nog legat kvar här i soffan och missat tåget.

Såg även New Moon filmen i fredags med syster, visst, filmerna är bra men att läsa är bra mkt bättre.
Riktigt snygga hunkar med iaf ;)

ajja, nu ska jag sluta vara besatt och göra mig klar.

SE UPP GBG, FÖR NU KOMMER SKORPAN OCH KAKAN ATT SMULA NER ER!


Kommentera
Skrivet av: Syster

Jag sa ju att böckerna är beroende framkallande! :D

2009-12-09 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0