Merry Xmas

Har inte uppdaterat på länge, och har helt enktel prioriterat annat! ;)
Har hunnit med en hel del dock! Åkte till gbg med Kakan, och hade det hur kul och mysigt som helst! Jul på Liseberg (hela nöjesparken var klädd med 5 miljoner jävla lampor och pudrad med fejksnö ffs!) Universeum, shopping och julpyssel med Kakans släktingar :)

Fick vikariat på mammas jobb nu över jul och nyår, så är väldigt tacksam för det, den 11 januari ska jag börja praktisera på Västerås djurklinik i 3 månader, för att sedan gå sjuksköterskeutbildning till hösten!

Om några dagar ska Freddan och jag åka till hans "chef" från vägjobbet i somras och fixa sommarjobb åt mig, kommer nog bli bra med mkt klirr i kassan innan pluggandet!

Så, just nu sitter jag på jobbet, och väntar på att Tina ska komma hit och göra kvällen.

Fick som tur var många fina klappar, bilder kommer sen :)
See ya!


Kommentera
Skrivet av: anna

Hej linda!

Kul med praktik hörru :D Måste man inte ha undersköterska utbildningen innan sjuk?

Ska du praktisera som gratis eller? :D

kram

2009-12-29 @ 15:48:20
URL: http://annaeliasfoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0