CD fröjd

Såhär mkt snö finns det väl ändå bara inte?!
Det tar ju aldrig slut eländet, ge mig värme och sol så blir jag på mycket bättre humör!

Just nu försöker man fixa lite nya skivor till bilen, bland annat lite håkanlåtar som får tina upp mig i väntan på våren. Skulle btw behöva mig en rejäl klippning då håret börjar växa oroväckande nära ner till svanken.. :s Alldeles för mycket hår!
 
Snart blir det till att fixa nåt käk, Larsson kommer snart hem från fotbollsträning och i helgen är det ju alla <3-ans dag! Vad ska ni hitta på med era käraste?

Själv blir det ganska traditionellt för mig, middag och bio men det är faktiskt riktigt mysigt att unna varandra bara en sådan lyx då man annars inte har råd att ha en massa nöjen för oss. :)

Ha en trevlig helg!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0