Snöstorm & lördagsmeny

Ännu en vecka har svischat förbi, och jag är grymt dålig på att uppdatera mina dagar här, men vafan, det är väl mer intressant att läsa om nåt.. ja, intressant och händelserikt istället för "idag har jag plåstrat om en hund på kliniken" och "idag bjöd de på semla på kliniken, idag har jag hmhmhm på kliniken.." lite enformigt må jag tycka.

Men iallafall, veckan har bjudit på en dålig-sömn-vecka. Jag har inte disciplin nog att gå o lägga mig i vettig tid, så jag är trött som faen på dagarna. Måste se till att jag skärper mig, inte för att jag är som en zombie på kliniken mot de som är där, men det går inte o låtsas vara pigg under nån längre tid inte.

De har varit snöstorm även i Västmanland i veckan också, var förjävligt att köra hem i dedära vädret! men jag har peppar peppar inte kört av vägen ännu :)

Dagens middagsmeny är som följer:
Förrätt: Mozarella med skivade tomater, basilika & olivolja
Varmrätt: Ugnsstekta kycklinglår med pilaffris
Efterrätt: Hasselnötsripplad glass & blandade bär

Till detta lite vitt vin vid namn Tania, så himla gott, prova vettja!

MUMMAKARDEMUMMMA SÄGER JAG & TREVLIG KVÄLL PÅ ER!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0