20 000 jävla steg

Fötterna är svullna och röda, benen värker och magen kurrar. Stegräknaren visade 20 000 då dagen var över.

Kom hem för en stund sen efter en heldag på djurkliniken, och jag har då sällan sprungit runt så konstant under lång tid, inte ens då jag och Kakan flåsade förbi alla i Jorm på vandringen där. Maken till förbränning man kommer få efter dessa tre månader!

Bytte lite tider så jag är där 9-20 på tisdagar och är ledig fredagar istället, så jag är mkt nöjd över bytet, dock fattades det lite folk idag pga utlandsresor osv osv så det var full rulle hela dagen! Men oh så mkt man lär sig istället ;) JAG ÄLSKAR KUNSKAP <3

Det är banne mig det enda man inte kan köpa för pengar.

Nu ska jag masa mig in i badrummet och borsta tänderna, för jag orkar banne mig inte fixa käk trots att jag är så hungrig att det snurrar mer än vanligt i skallen.

NATTI

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0