Kallt

Jippie, när man väl tänkte hitta på något idag efter allt jobbande under jul/nyår, så är det bara bajsväder ute, jag som ville åka till Norrfällsviken och fota lite, och ta med min favoritkarl Larsson, samt den självklara fikaväskan!

Men, men..får väl vänta några dagar tills det är soligt och fint istället.

Till helgen bär det av till Skinnskatteberg igen, förhoppningsvis stannar vi till i Bollsnäs och festar loss med pojkarna där först!

Om ganska precis en vecka ska 3-månaders praktikten på Västerås Djurklinik börja, och jag är skitnervös, antingen kommer jag vantrivas så hemskt med alla sjuka/skadade djur, eller så kommer jag bli nån slags springpojke, utnyttjad och utsatt.
Skämt åsido, men jag måste tänka ut alla möjliga scenarion så jag inte blir överraskad ;)

Ha det gött, snart blir det varm choklad och lite frågespel framför brasan i Sollefteå!


Souci får symbolisera hur
jag egentligen vill ha det
årstidsmässigt just nu


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0