Mysipys

Snart dags för blåsningen på trean, så ska gå o ta mig en dusch och dra på mig mysdressen jag fick i julklapp, och dunsockorna :)

Helgen har varit helt lagom, vi har käkat god mat, varit duktiga och gått ut på promenader varje dag och fixat lite i lägenheten :) nu längtar jag redan till nästa helg, för få ska vi göra en fondvägg i sovrummet :D Det är så kul att fixa med inredning o grejjer, men tyvärr räcker inte pengarna alltid till..

Ny vecka imorgon, sista veckan på operationsavd. på djurkliniken, sen ska jag till mottagningen och lära mig att bemöta djurägare och nervösa djur på rätt sätt :) Sen blir det OP igen och sist labb och receptionen. Det kommer gå sjukt fort känner jag på mig!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0