Så mycket tid och så lite att göra, fast tvärtom.

Tiden bara rinner iväg från mig, och jag har tamejfan inte hunnit med nånting under de här tre veckorna jag varit hemma! Vet inte riktigt vad det är, jag som skulle träffa så många och ha göra så mkt, men efter att jag jobbat klart alla mina pass så var jag så trött och grinig så jag har mest sovit och varit inomhus.

Imorgon ska jag packa det sista och fixa lite med BMWn så den är klar för start inför fredagens road trip till Söderhamn-nånstans. Där ska jag festa järnet med lite skogsmästare innan vi drar vidare till Skinnsberg på lördag då.

Söndag blir det fullt ös att laga lite lunchlådor så jag har det färdigt till praktiken på måndag, nu börjar det pirra lite, har inte fått alla papper klara heller så nu vet jag inte alls hur det blir detta..Men det löser sig.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0