Vit söndag..

..i dubbla bemärkelser, må jag säga eftersom gårdagens groggar inte sänkte mitt välbefinnande idag inte, samt att det är alldeles vitt ute! Dimman har gjort att det har blivit jättetjock frost på träden, och det är så himla fint!

Snart ska jag masa mig ut på en promenad hade jag tänkt, Crille gick till skolan en sväng och skulle plugga inför morgondagens tenta, så har lägenheten för mig själv en stund :) Ska bara fixa en ny skiva till bilen först så man har ngt att lyssna på då man pendlar de där 14 milen t.o.r till kliniken :P

Lägger ut en låt som Rise against verkligen lyckats med, är ju inget superfan av dem direkt, men är öppen för allt så att säga ;)

Enjoy!


Kommentera
Skrivet av: Anna Fahlgren

wöööho! dom var jag och elias och co och tittade på i sthlm i höst, love!

2010-01-18 @ 17:38:00
URL: http://annaeliasfoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0