Sommaren i bilder och ord

       


    


Inte allt, men en del av min sommar hittills, har dessutom jobbat på djurkliniken i Västerås, hittat två katter som ska bli mina, Knallkork och Esemeralda!
Till hösten börjar min 3 åriga utbildning, Sjuksköterskerprogrammet på Hälsoakademin. Örebro och har även kommit fram till att jag ska skaffa mig en ny bil.

Just nu sitter jag och jobbar, min brukare är på sjukhus så det blir att tillbringa natten här, men imorgon åker jag till Boden för att hälsa på farmor och andra norrländska bekanta :)
Därefter blir det mycket jobb veckan därpå och förhoppningsvis fint väder så man kan träffa sina "gamla" vänner nånting innan skolan börjar.

Ha det gött! 


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0